Wednesday, December 10, 2008

DIARI AIDILADHA 2008

Askum bertemu lagi..hari ini takde ape yang menarik cuma aku terdetik nak karang nipun sbb ade masa yang terluang, itupun aku curi seket sbb terlalu jeles tgk tunang tersayang yg rajin benor buat blog. Dia kata kat aku rajin2lah post blog bila boring, mula tu bukannya taknak buat cuma tak minat..nasib baeklah yg suruh tu org yg tersayang, selalunya apa dia cakap aku turutkan. thanks baby.

Nak dimulakan cerita, baru ni aidiladha sepatutnya aku berada di johor tapi aku tukar plan untuk beraya di kl jek. Bukan taknak balik tapi ari selasa baru ni aku ada exam, 2 paper plak tu. Bayangkanlah ari isnin raye, ari isnin tu jugak aku kena blik lumut dari johor sorang2 drive dan esoknya plak 2 paper exam, klu aku blik jugak jawabnye telurlah aku dapat. So aku buat plan baru, aku suruh adik aku mizi dan anak sedare tersayang alia dtg kl hari ahad aritu. Pastu aku bwak diorg jln2 kl, fully sponsor tau dr aku, skrang ni sudah kering duit gua. Tp takpelah sekurang-kurangnye dpt jugek aku lpas rindu kat diorang n insyaallah akhir bulan ni aku balik, maybe aku dapat cuti pjg time2.

Tapi yg paling lawak, aku tak dpt bayangkan adik laki aku yg berumur 21 tahun tu kononnya berlagak ensem kena bwak bdak kecik umur 7 tahun dr johor naik bas sampailah ke kl. Huhu dlu aku pun tak pnah buat kerja tu. Dah mcm baby brother plak. Ahad tu seronok betul bwak alia jln2, aku bawak diorg pi Aquaria KLCC. Aku rase tempat tu lg class dr underwater world langkawi dan sesuai sbg satu pendedahan haiwan laut untuk kanak2. Hehe sbnarnya aku nipun bukannya terror sgt pun. Haritupun first time aku dtg n teruja kejap.

Nak dijadikan cerita aku kan dah tukar plan utk stay beraye di kl, so ari sabtu aritu aku still berada di kl, haha yg lawaknye tunang aku dah plan utk bersama rakan2 se gengnya pi picnic di janda baik, alamatnya aku pun dia terpaksa bwak sekali. Hehe sori kaco tp best jgak pi situ, siap barbecue lg, agaknya dia tak tau ke aku ni suka picnic & travelling. Aku harap lpas ni dia buat camping plak. Mesti best. Time tu aku org pertama nak join. Hehe luv u babe

0 comments: