Thursday, December 11, 2008

DIARI EXAM

Hy! arini aku baru jek lpas dari exam, fuh nasib baek senang, bolehlah aku jawab dgn senang hati. Pastu after exam ade 'Gin Pennant' (majlis meraikan pegawai yg dinaikkan pangkat), ikutkan hati mmg malas nak pergi tapi bila terpikirkan mak tiri aku pun naik pangkat so aku pun joinlah sekali. Bila dah sampai sane seronok gak, aku lepak dgn org2 lame dan baru yg aku sendiri pun tak penah nampak. Tak rugi gak aku datang, selain dpt mkn2 bersama diorg semua, dpt gak aku bersosial.

Yelah...untuk kesenangan aku jugek, aku kan org baru dlm industri ni, manelah tau time susah-susah nanti aku perlukan pertolongan diorg, at least diorg knallah jugek lt hajar tu..hehe pandai btul aku pancing strategi, ini semua pengaruh tunangku yg lagi hebat memancing. Akhirnya aku terpengaruh. Cume aku sedih sket, makanan kali ni tak berape best. Biaselah...makin besar pangkat makin susah nak pow. Yg penting tengahari td aku berjaya tunjukkan muke kat mak tiri aku, hehe sekurang-kurangnyEXAMa dia nampak kehadiran aku. hehe. Then, 2 minit lpas tu sepantas kilat aku pun beransur-ansur belah dari tempat kejadian. Lagipun operasi aku dah habis, perut pun dah konyang.

Tak habis kat situ, mak tiri aku nak jumpa dah...dia kate RV kol 2 kat kelas cam biase, dia nak bagi tips exam utk semua org esok. Hoorey....akhirnya esok ada exam gak. Bukan ape.. aku dah tak sabar nak belah dr bilik exam, letih wooo. Oh tuhan.. semoga aku lulus semua paper. Insyaallah.

0 comments: