Thursday, April 30, 2009

Sememangnya semua wanita hendaklah sentiasa tabah dan sabar dalam menghadapi segala cabaran dan dugaan dalam hidup. Tidak kiralah apapun jenis dugaan yang diberikan. Itu semua adalah ujian dari Allah s.w.t. Kita sebagai hambanya perlu bersyukur dan berterima kasih atas segala-galanya. Saya pula sangat bangga dilahirkan sebagai seorang wanita dan lagu di bawah ini ditujukan khas buat semua yang bernama wanita seperti saya.


Aku wanita punya hati nurani Yang tak dapat dibohongi Pabila cinta telah membutakan mata Dan membuat tuli telinga Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati belahan jiwa ku ini Cintaku ini anugerah terindah Dari yang maha kuasa Cintaku padamu tak pernah berubah Meskipun kita berbeza Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati belahan jiwa ku ini Aku wanita aku kaum hawa Yang memang rapuh hatinya Aku wanita aku punya cinta Selayaknya manusia Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati belahan jiwa ku ini Aku wanita aku kaum hawa Yang memang rapuh hatinya Aku wanita aku punya cinta Selayaknya manusia Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati belahan jiwa ku ini Ku wanita.....Yang hanya perlu kau fahami

0 comments: